//
کدخبر: ۴۶۰۲۶۱ //

سارقان ۲۰۰ میلیارد ریالی کابل برق در شهرکرد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان کابل برق در شهرکرد با کشف ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

 سارقان ۲۰۰ میلیارد ریالی کابل برق در شهرکرد دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ محمدسعید یاری امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پس از اتفاق افتادن چندین فقره سرقت کابل برق در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم، ادامه داد: پس از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، باند سارقان سرقت کابل برق در شهرکرد منهدم که در جریان آن 9 سارق دستگیر شدند.

وی با بیام اینکه در این خصوص 3 هزار و 500 کیلوگرم سیم و کابل برق کشف شد، مطرح کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم پیرامون موضوع دستگیر شدند.

یاری با اشاره به اینکه  ارزش ریالی این اموال مسروقه بالغ بر 200 میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شد، ادامه داد: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به سرقت خود اعتراف و  به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع دارد، خاطرنشان کرد: از مردم خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان