//
کدخبر: ۴۵۳۸۱۱ //

مجازات کشیش لهستانی که «سکس پارتی» در خانه‌اش برگزار کرده بود!

یک کشیش کاتولیک در لهستان که در خانه‌اش میزبان یک «سکس پارتی» بود، روز سه‌شنبه محکوم به ۱۸ ماه زندان و پرداخت غرامت شده است.

مجازات  کشیش لهستانی که «سکس پارتی» در خانه‌اش برگزار کرده بود!

دادگاهی در لهستان یک کشیش کاتولیک را که ماه آگوست سال گذشته در خانه‌اش یک «سکس پارتی» برگزار کرده بود، به ۱۸ ماه زندان و پرداخت غرامت ۳۶۰۰ یورویی محکوم کرد.

این کشیش لهستانی که به خدمت در کلیسای مریم مقدس فرشتگان منصوب شده بود، پس از محکومیت به جرایم جنسی ، تهیه مواد مخدر و عدم ارائه کمک به فردی که در معرض خطر از دست دادن جان یا آسیب جدی بدنی بود، به زندان افتاد.

دلیل محکومیت این «کشیش» آن است که در آن یک «سکس پارتی» همجسنبازان در ماه آگوست سال گذشته، یک مرد به دلیل سومصرف قرص‌های توان‌افزای جنسی مُرد و جسد او را مثله شده یافتند.

این کشیش لهستانی که به گفته روزنامه‌ دیلی میل، توماز زمارزلی (Tomasz Zmarzły) نام دارد، یک «سکس پارتی» همجسنبازان در محل اقامتگاه خود ترتیب داد.

به گزارش رسانه لهستانی Wyborcza و رویترز، زمارزلی در آگوست ۲۰۲۳ در آپارتمان متعلق به خود در شهر Dąbrowa Górnicza در نزدیکی مرز جمهوری چک و لهستان، این پارتی جنسی را سازماندهی کرد.

به گفته این رسانه لهستانی، یک مرد پس از مصرف بیش از حد قرص‌های نیروزای جنسی، در محل به زمین افتاد و وقتی دوست او می‌خواست با پلیس تماس بگیرد، کشیش او را از خانه‌اش بیرون انداخت.

شرکت کننده به هر حال با اورژانس تماس گرفت در حالی که دوست بیهوشش در داخل ماند. وقتی امدادگران آمدند، کشیش به آن‌ها اجازه ورود نداد.

به گزارش روزنامه محلی فکت، با پلیس تماس گرفته شد و مقامات پس از ورود به خانه، مرد بیهوش را یافتند که روی تخت دراز کشیده بود و پایین بدنش به شدت مثله شده بود.

او به بیمارستان منتقل شد و بعداً از آنجا خارج شد.

فکت گزارش داد که زمارزلی در اواخر سپتامبر از تمام وظایف کلیسا، از جمله دستیاری یک برنامه جوانان و ریاست روزنامه کاتولیک Niedziela Sosnowiecka، محروم شد. زمارزلی در ژانویه دستگیر و به چهار جرم متهم و محکوم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان