//
کدخبر: ۴۵۰۱۱۷ //

بازداشت اینفلوئنسر جنجالی به خاطر «جرایم جنسی»

دادگاه رومانی با استرداد اندرو تیت اینفلوئنسر جنجالی بریتانیایی-آمریکایی و برادرش به انگلیس موافقت کرده است. این دو نفر به ارتکاب «جرایم جنسی» متهم شده‌اند.

بازداشت اینفلوئنسر جنجالی به خاطر «جرایم جنسی»
به گزارش فرتاک نیوز،

دادگاهی در رومانی امروز با درخواست مقامات قضایی بریتانیا برای استرداد اندرو تیت، اینفلوئنسر پرحاشیه بریتانیایی-آمریکایی و برادرش تریستان به این کشور موافقت کرد.

تیت و برادرش در انگلیس متهم به ارتکاب «جرایم جنسی» هستند. پلیس رومانی پس از دریافت حکم بازداشت این دو از سوی مقامات بریتانیایی، آنها را دستگیر و برای استرداد به دادگاهی در پایتخت بخارست فرستاد.

وکلای مدافع این دو برادر در بیانیه‌ای تمامی این اتهامات را رد کرده بودند. با این حال، آنها هم اکنون در رومانی نیز منتظر محاکمه بر سر اتهامات جداگانه‌ای از جمله تجاوز، قاچاق انسان و راه‌اندازی یک باند جنایات سازمان یافته برای بهره کشی جنسی از زنان هستند.

شش ماه پیش، بی‌بی‌سی گزارش مفصلی را منتشر کرد که جزئیات تکان‌دهنده‌ای از شواهدی را آشکار می‌ساخت که بر اساس آن، اندرو تیت زنان را به روابط جنسی وادار می‌کرده است.

قرار است پس از پایان دادگاه آنها در رومانی، تیت و برادرش برای محاکمه به خاطر اتهامات جنسی به انگلیس مسترد شوند.

این پرونده توجهات فراوانی را در رسانه‌های بین‌المللی به خود جلب کرده است. اندرو تیت که از پادکست‌سازان مشهور است، در سال‌های اخیر با نظرات جنجالی و ایده‌های خود درباره روابط زن و مرد بر سر زبان‌ها افتاده بود.

علاوه بر اتهامات قانونی، انتشار اخبار این پرونده موج گسترده‌ای از انتقادها از تیت و دیدگاه‌های زن‌ستیزانه او به راه انداخته است.

سخنگوی دادگاه اعلام کرد که جلسه استماع درخواست استرداد در دادگاهی در لندن نیز برگزار خواهد شد اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان