//
کدخبر: ۴۳۲۹۹۰ //

دستگیری قاتل فراری در گیلانغرب/ او یک مادر و دختر را به قتل رسانده بود+جزییات

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل متواری که به دنبال اختلافات خانوادگی به قتل همسر و مادرهمسرش و زخمی کردن پدر همسرش اقدام کرده بود، در کمتر از ۷۲ ساعت از ارتکاب این جنایت خبر داد.

دستگیری قاتل فراری در گیلانغرب/ او یک مادر و دختر را به قتل رسانده بود+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان افزود: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان‌ماه) یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محله های شهر گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه به پلیس گزارش شد و با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، جوانی ۲۸ ساله پس از اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده اش ابتدا به سراغ همسر و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آنها تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بر اثر این تیراندازی که در ۲ محله جداگانه اتفاق افتاد همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله کشته شدند و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

حاجیان ادامه داد: با تلاش های شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری و کار اطلاعاتی، ماموران انتظامی توانستند با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای گیلانغرب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

او اضافه کرد: ماموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.

وی از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبرداد و گفت: بازجویی های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان