//
کدخبر: ۳۲۹۹۴۷ //

قتل مرد قمی در خیابان امام + جزئیات دستگیری

: جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش پلیس امنیت عمومی استان قم، قاتل فراری طی عملیاتی در یکی از استان های شمال شرقی کشور دستگیر شد.

قتل مرد قمی در خیابان امام + جزئیات دستگیری
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "بهادر اسماعیلی" اظهارداشت: در پی درگیری منجر به قتل هفته گذشته در خیابان امام قم و فرار ضارب، بلافاصله دستگیری متهم در دستور کار پلیس استان قم قرار گرفت.

 وی افزود: در این نزاع 3 تن از افراد دخیل در صحنه درگیری توسط پلیس دستگیر و متهم اصلی متواری شده بود که با تلاش های صورت گرفته محل اختفای نامبرده در  یکی از استان های شمال شرقی کشور شناسایی و مأموران با هماهنگی مقام قضائی جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب قتل در فضای مجازی با رجز خوانی اقدام به قدرت نمایی کرده بود، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی استان ضارب دستگیر و به قم منتقل شد.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه پلیس هرگز اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نخواهد داد، گفت: التماس و اظهار عجز پس از دستگیری چه اثری می تواند داشته باشد در صورتی که ما بارها و بارها هشدار داده ایم افراد شرور دست از شرارت بردارند، بنابراین برخورد پلیس با اینگونه افراد قاطعانه و توسط قانون به اشد مجازات خواهند رسید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان