//
کدخبر: ۴۲۸۹۸۱ //

ستاره ورزشی قاتل زوج جوان بود

2 سال تحـقیقات کارآگاهان پلیـس کالیفرنیا برای دستگیری قاتل یک ‌زوج در خانه‌ای در کنار دریاچه تاهو در ایالت نوادا، منجر به دستگیری بازیکن سابق تیم ملی بیسبال امریکا و همدستش شـــــد.

ستاره ورزشی قاتل زوج جوان بود
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ان‌بی‌سی، 2 سال پیش دنی سرافینی 49 ساله، برای انتقام از پدرزن و مادرزنش به خانه آنها رفت و 5 ساعت در آنجا ماند تا رابرت‌گری اسپور 70 ساله و همسرش وندی وو 68 ساله به خانه‌شان برگردند.

او در حالی که نقابی بر سر داشت، در گوشه‌ای از خانه مخفی شد تا در زمان مناسب قربانیانش را مورد اصابت گلوله قرار دهد. او بعد از شلیک به آنها از خانه فرار کرد و به همراه همدستش سامانتا اسکات 33 ساله، از کالیفرنیا گریختند.

آدرین اسپور دختر رابرت و وندی وقتی به خانه آمد، با پیکر غرق به خون پدر و مادرش روبه‌رو شد. او متوجه شد که مادرش هنوز زنده است و به پلیس و اورژانس خبر داد. پلیس و اورژانس وارد ماجرا شدند و وندی را به بیمارستان رساندند اما او به‌دلیل شدت صدماتی که دیده بود، بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شد، جانش را از دست داد.

در تحقیقات پلیسی و مشاهده دوربین‌ها، فردی با کوله‌ای بر پشت و نقابی بر سر دیده شد که مخفیانه خود را به خانه رسانده و منتظر قربانیان شده است. پلیس برای پیدا کردن قاتل تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرد و سرنخ‌های به‌دست آمده آنها را به دنی و همدستش سامانتا رساند.

روز جمعه دنی در وینموکا، نوادا و سامانتا در لاس‌وگاس دستگیر شدند. آنها انگیزه قتل را انتقام‌گرفتن از پدر و مادرزن دنی عنوان کردند.

پلیس کالیفرنیا اعلام کرد که قرار است دو قاتل برای محاکمه به کالیفرنیا بازگردانده شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان