//
کدخبر: ۴۲۴۳۳۵ //

با عادل رفتم تا در کنار او خوشبختی را تجربه کنم/ شوهرم وسوسه‌ام کرد تا...

پدرم به ناچار به این ازدواج رضایت داد ولی پس از مراسم عقدکنان مرا از خانه بیرون کرد

با عادل رفتم تا در کنار او خوشبختی را تجربه کنم/ شوهرم وسوسه‌ام کرد تا...
به گزارش فرتاک نیوز،

زمانی که با وسوسه شوهرم ،خودرو را به سرقت بردیم هیچ گاه فکر نمی کردم که بالاخره پلیس این موضوع را پیگیری می کند و ما هم شناسایی می شویم حالا هم شوهرم فراری است و من …

زن ۲۱ ساله ای که به اتهام سرقت خودرو یک شب را در بازداشتگاه به سر برده بود در حالی که بیان می کرد عاشقی در فضای مجازی زندگی اش را به نابودی کشانده است درباره ماجرای سرقت خودرو گفت: پدرم مردی ثروتمند بود و ما هیچ کمبودی در زندگی نداشتیم به گونه ای که در همان دوران کودکی گران قیمت ترین گوشی تلفن همراه را داشتم و هر چیزی اراده می کردم پدرم برایم تهیه می کرد اما زمانی که به سن نوجوانی رسیدم پرسه زنی در فضای مجازی همه اوقاتم را پر کرده بود به طوری که درس و مدرسه را رها کردم و در بسیاری از گروه های اجتماعی عضو شدم در همین روزها بود که با «عادل» در فضای مجازی آشنا شدم و پس از مدتی ارتباط پیامکی به او دل باختم.

عادل خانواده ضعیفی داشت به همین خاطر وقتی از من خواستگاری کرد پدرم از شدت تعجب حیران مانده بود ولی خشم اش را نیز به شدت کنترل می کرد چرا که انتظار نداشت دخترش در فضای مجازی با کسی ارتباط برقرار کند از سوی دیگر نیز ازدواج در میان اقوام ما به صورت طایفه ای است و معمولا به طور سنتی و فامیلی ازدواج می کنیم با این حال من که دلبسته عادل شده بودم خانواده ام را تحت فشار قرار دادم تا با ازدواجم مخالفت نکنند.

بالاخره پدرم به ناچار به این ازدواج رضایت داد ولی پس از مراسم عقدکنان مرا از خانه بیرون کرد و گفت: تو دیگر دختر من نیستی! به همین خاطر با عادل رفتم تا در کنار او خوشبختی را تجربه کنم اما وقتی به خانه او رسیدم با اوضاع اسفباری روبه رو شدم. عادل جوانی معتاد و بیکار بود که با خلافکاری روزگارش را می گذراند. خانواده ای هم بسیار آشفته داشت مدتی بعد من هم در مسیر خلاف افتادم و پس از آن که معتاد شدم به همراه شوهرم شروع به سرقت کردیم تا حضور من در صحنه های سرقت ماموران را گمراه کند. حدود یک سال بعد از این ماجرا پدرم از طریق یکی از بستگانمان در جریان وضعیت تاسف بار زندگی من قرار گرفت او که نمی توانست زجر کشیدن مرا تحمل کند یکی از دوستان خانوادگی مان را برای دیدار من فرستاد.

 

افراسیاب» در حالی که مقادیر زیادی کالا و مواد غذایی به همراه داشت شبانه به در منزل ما آمد و گفت: این لوازم را پدرت به همراه کارت بانکی برایت فرستاده است فقط از من خواست تا به شما توصیه کنم که اعتیادتان را کنار بگذارید! من هم لوازم را به خانه بردم و متوجه شدم پدرم حساب بانکی به نام من باز کرده است تا بتواند از نظر مالی به من کمک کند.

در این هنگام افراسیاب سوئیچ خودرواش را به من سپرد و تا در شهر بگردد.ولی  عادل از من خواست سوئیچ خودروی افراسیاب را به او بدهم من که متوجه نقشه او شده بودم از این کار خودداری کردم چرا که خودرو نزد ما امانت بود ولی عادل موضوع را رها نمی کرد و مدعی بود وقتی افراسیاب به خانه ما بازگشت به او می گوییم خودرواش را دزد برده است! خلاصه با اصرار عادل سوئیچ را به او دادم و خودرو را به مکان نامعلومی برد. زمانی که افراسیاب بازگشت و ماجرای سرقت را فهمید بلافاصله با پلیس تماس گرفت. طولی نکشید که ماموران به سراغ من آمدند و با طرح چند سوال تخصصی متوجه شدند که خودرو را من و همسرم سرقت کردیم ولی عادل فرار کرده بود و پلیس تنها مرا بازداشت کرد و …

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان