//
کدخبر: ۴۱۰۸۴۸ //

آخرین وضعیت ‌مصدومان ‌تصادف در شهر صدرا/ ۳ نفر دچار شکستگی شدید شدند

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز اعلام کرد که حال مصدومان حادثه تصادف دیروز مساعد است.

آخرین وضعیت ‌مصدومان ‌تصادف در شهر صدرا/ ۳ نفر دچار شکستگی شدید شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

موذنی رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز اظهار داشت: حادثه تصادف بر اثر برخورد خودرو که روز شنبه 17 تیرماه در بلوار مولانا شهر صدرا رخ داد؛ 10 مصدوم داشت که دو مصدوم در محل حادثه مداوا و 8 مصدوم به بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو مجروح که مادر و کودک بودند در بیمارستان نمازی بستری بودند امروز از بیمارستان مرخص شدند، افزود: از 6 بیمار بستری در بیمارستان رجایی، 3 بیمار تا پیش از ظهر امروز از این بیمارستان مرخص شده‌اند.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز با اشاره به درمان رایگان این مصدومان گفت: سه مصدوم در حال مداوا که دو زن و یک مرد اتباع بیگانه هست از ناحیه سر، گردن، دست و کمر مصدوم شده‌اند که اقدامات درمانی برای آن‌ها در حال انجام است و تا چند روز آینده مرخص می‌شوند.

سرهنگ حمید کریمی رئیس پلیس راهور شیراز نیز افزود: راننده خودرو پژو 206 خانم بوده ‌و بلوار مولانای صدرا نیز شیب تندی دارد که این خودرو ‌یکباره خاموش می‌شود.

وی ادامه داد: سیستم ترمز این خودرو برقی است و پس از خاموش شدن خودرو سیستم ترمز از کار افتاده و به علت شیب تند خیابان خودرو از کنترل خارج و به عقب حرکت کرده و با سرعت به شهروندانی که در صف نانوایی نشسته بودند برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهور شیراز اضافه کرد: علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث تشخیص داده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان