//
کدخبر: ۴۰۵۴۵۲ //

رابطه شوهرم با ۵ زن دیوانه‌ام کرده است| مرد خیانتکار: ۳ ساله است رابطه دارم

من خیلی بدبختم از دیروز نه زمین منو میخره نه هوا .انگار دچار کابوس شدم . خیلی برام سخته. من تمام شدم . من از دیروز مردم.

رابطه شوهرم با ۵ زن دیوانه‌ام کرده است| مرد خیانتکار: ۳ ساله است رابطه دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

 زنی  ۲۸ ساله باچشمانی پف کرده و اشکبار، ظاهری آشفته و پوششی ساده وارد اتاق مشاوره شد بعد از معرفی، با گریه های مستمر شروع به شرح ماجرا کرد.

من خیلی بدبختم از دیروز نه زمین منو میخره نه هوا .انگار دچار  کابوس  شدم . خیلی برام سخته. من تمام شدم . من از دیروز مردم.

چرا شوهرم باید این بلا رو سر من بیاره؟ من چی کم گذاشته بودم مگه؟ چطور دلش آمد آن زن را به من ترجیح بده؟ دیروز گوشی شوهرم رو نگاه میکردم که تو گالریش عکس اسکرین شات از ۵ پروفایل به نام آقا ولی با عکس زن دیدم همان شماره ها رو از داخل واتس آپ نگاه کردم . متوجه شدم مربوط به زن غریبه و باهاشون چت کرده بود .

بعد از داد و بی داد و جیغ و شکستن تلویزیون و شیشه میز بوفه مجبور شد بهم توضیح بده که معلوم شد با یکیشون رابطه داره ولی ۴ تای دیگه رو تازه پیدا کرده بود فقط در حد آدرس و فضای مجازی.

بعد از توضیحاتش گفتم یا میبری من ببینمش یا خودم رو با خونه آتیش میزنم. رفتیم تهران و رسیدیم دم در و زنگ زدیم. یک خانم با پوششی ناشایست در را باز کرد و سلام کرد. من زانوهام شل شد داد زدم، جیغ کشیدم و به خانم حمله کردم. همسرم منو گرفت و جدا کرد.

بعد کلی فریاد تو آپارتمان همسرم منو کشید و با خودش برد تو ماشین و به خونه برگشتیم. تو راه توضیح داد ۳ ساله رابطه دارد.

دقیقا همون ۳ سالی که شروع اختلاف ما بود و شوهرم هر روز از من فاصله بیشتری می گرفت و بعد از یک سال کلا رابطه زناشویی را از من گرفته بود و از لحاظ عاطفی هم کاملا تنها بودم و مجبور شدم به دوست همسرم درددل کنم و به او پناه ببرم.

که چند وقت پیش به دلیل پیشنهاد بی شرمانه که داده بود گذاشتمش کنار، گفتم من به شوهرم خیانت نمی کنم .

ولی بی خبر از این که شوهرم ۳ ساله به من خیانت می کند و دلیل رابطه نداشتن با من معلوم شد. خیلی پشیمانم . کاشکی منم بهش خیانت می کردم. ولی نه مگر من حیوانم. متاسفم برات.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان