//
کدخبر: ۴۰۳۲۸۸ //

مرگ غم انگیز دختر ۲ ساله مقابل چشمان پدرش/ او خشک شد!

دختر دو ساله در اثر یک حادثه غم انگیز در مقابل چشمان پدرش خشک شد .

مرگ غم انگیز دختر 2 ساله مقابل چشمان پدرش/ او خشک شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مرسانا کودک ۲ ساله زرندی هنگامی که با صدای آژیر دزدگیر منزل از خواب می‌پرد کفش‌هایش را می‌پوشد و روی حیاط می‌آید، اما آبی که از کولر هنگام سرویس از آن تخلیه شده بود و اتصال آن با برق، جان دخترک را می‌گیرد.

 محمدرضا عسکرزاده پدر مرسانا  در تشریح ماجرای فوت تنها فرزند دخترش گفت: فرزندم به‌تنهایی در خانه خواب بود و من پس از قطع برق مشغول سرویس کولر بودم که مقداری آب هم از کولر خارج شده و اطراف آن ریخته بود.

وی ادامه داد: پس از آنکه کار سرویس کولر تمام شد، همین که برق را وصل کردم، آژیر دزدگیر به صدا در آمد و کودکم با صدای این آژیر بیدار شد و کفش‌هایش را پوشید و به محض اینکه پا روی آب‌های اطراف کولر گذاشت، نقش بر زمین شد.

این پدر که با ناراحتی و در حالی که سیلی از اشک بر صورت داشت، افزود: بلافاصله پیکر بی‌جان فرزندم را بغل گرفتم در حالی که خون از بینی او می‌ریخت و بی‌حال بود به بیمارستان رساندم.

وی تصریح کرد: متاسفانه فرزندم جلوی چشمانم پرپر شد و او را از دست دادم.

آقای عسکرزاده دارای ۲ فرزند پسر هست و مرسانا تنها دختر او بود که با این حادثه از دنیا رفت.

این پدر داغدیده، از روستای علی‌آباد علیای زرند به تمام پدرها توصیه می‌کند باتوجه به اینکه فصل گرمای هوا از راه رسیده، حتما نکات ایمنی را هنگام سرویس کولر منزل رعایت کنند تا چنین حوادثی رخ ندهد و مانند او دغدار نشوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۲۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان