//
کدخبر: ۴۰۳۱۳۷ //

واکنش پلیس تهران به حادثه خیابان ستارخان/ پرونده سرباز وظیفه متخلف به مرجع قضایی ارسال شد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به حادثه پیش آمده در خیابان ستارخان اعلام کرد: پرونده پرسنل وظیفه متخلف تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

واکنش پلیس تهران به حادثه خیابان ستارخان/ پرونده سرباز وظیفه متخلف به مرجع قضایی ارسال شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به حادثه پیش آمده در خیابان ستارخان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ توجه به دو رویکرد اجرای قانون و رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار اجرایی تمامی پلیس‌های خود قرار داده و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تأکید دارد.

برخوردهای غیرقانونی و خارج از چارچوب تعریفی و ابلاغ شده، به هیچ عنوان مورد تأیید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و همچنین تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.

در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی شد؛ پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی مربوطه در خصوص وی تشکیل و به مرجع قضائی ذیصلاح ارسال شد.

یقیناً پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون دانسته و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نکرده و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.

گفتنی است کلیپی از برخورد نامناسب یکی از پرسنل وظیفه پلیس در مواجهه با یک شهروند در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های شهروندان را در پی داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۳۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان