//
کدخبر: ۳۹۹۶۰۹ //

پیش‌بینی وزش باد شدید در پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وقوع رعد و برق و وزش باد شدید در استان هشدار داد.

پیش‌بینی وزش باد شدید در پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد یزدی‌مهر عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی درباره احتمال فعالیت ۲ سامانه از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در استان تهران به ویژه مرکز و نیمه جنوبی استان گفت: اکنون هشدار زرد سازمان هواشناسی در مورد احتمال وزش شدید باد و وقوع رعد و برق در نقاط مختلفی از تهران صادر و نیز هشدارهای لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار دارد، افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی برابر سامانه اول وزش باد شدید و گرد و خاک، احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای و خیزش موقت گرد و خاک به ویژه در ساعات بعدازظهر مورد انتظار است و در همین راستا به مردم ساکنان منطقه یادشده درباره وقوع این سامانه هشدار می‌دهیم تا تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه دوم نیز گفت: این سامانه برای روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت همراه با وقوع رگبار و رعد و برق برای مناطق نیمه شمالی و ارتفاعات و برای روز سه شنبه ۱۹ و چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت برای سراسر استان تهران پیش‌بینی شده و توصیه اکید مدیریت بحران صعود نکردن به ارتفاعات توسط کوهنوردان حرفه‌ای و آماتور است.

به گفته وی، به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در زیر تابلوهای تبلیغاتی و پارک خودرو کنار درختان و ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان