//
کدخبر: ۴۰۱۹۸۷ //

سقوط از ارتفاع منجر به مرگ یک مرد جوان در کرج شد

فرمانده پلیس کرج گفت: یک جوان ۴۲ ساله براثر سقوط از ارتفاع در منطقه جهانشهر ، علیرغم تلاش کادر درمان جان خود را از دست داد.

سقوط از ارتفاع منجر به مرگ یک مرد جوان در کرج شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "پیمان گودرزی" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک شهروند از ارتفاع ۱۰ متری و انتقال او به مرکز درمانی، عوامل کلانتری ۱۳ باهنر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته از سوی مأموران مشخص شد که پیک تحویل غذای یک واحد اغذیه فروشی برای تحویل غذا به ساختمانی در منطقه جهانشهر اعزام شده بود که نامبرده حین پایین آمدن با آسانسور مکانیکی به دلیل نامشخصی از ارتفاع ۱۰ متری به پایین سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان علی رغم تلاش کادر درمان جان خودش را از دست داده است.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده علت تامه حادثه در دست بررسی است.

 

توقیف خودروی بنز  قاچاق میلیاردی در البرز

سقوط از ارتفاع منجر به مرگ یک مرد جوان در کرج شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی بنز cls قاچاق به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی " اظهار کرد: ماموران کلانتری ۳۰ منطقه نساء حین گشت زنی در جاده کرج-چالوس به یک دستگاه خودرو بنز پلاک گذر موقت مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود که خودرو بنز cls مورد نظر در حال حاضر فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده و قاچاق محسوب می شود که بلافاصله با دستور مقام قضائی توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع ذی ربط معرفی شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت های پلیس است که در این راستا شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان