//
کدخبر: ۴۰۰۰۷۰ //

۴ کشته در تصادفات امروز استان فارس

بر اثر برخورد سواری پژو با یک دستگاه کامیون در محور مواصلاتی شیراز- مرودشت، 3 نفر فوت و 2 سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

4 کشته در تصادفات امروز استان فارس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی با اعلام این خبر تلخ بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور مواصلاتی شیراز- مرودشت، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند سواری پژو 405 با 4 سرنشین به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده‌ است.

رئیس پلیس راه شمالی استان تصریح کرد: در این حادثه راننده و 2 نفر از سرنشینان پژو در دم فوت و دیگر سرنشین پژو و همچنین سرنشین کامیون نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس‌راه علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.

یک کشته و 3 مجروح در برخورد پژو با درخت در قصرالدشت

فرمانده پلیس‌راه پاسارگاد گفت: در حادثه رانندگی در جاده روستای قصرالدشت سعادتشهر، یک نفر کشته و 3 نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ بهرام کواری با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده روستایی قصرالدشت سعادتشهر (خارج از حریم کنترل جاده‌ای و بین زمین‌های کشاورزی)، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک سواری پژو با 5 سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و به شدت با درختان برخورد می‌کند.

فرمانده پلیس‌راه پاسارگاد با بیان اینکه در این حادثه راننده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و 3 نفر از سرنشینان نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، از رانندگان خواست از هرگونه عجله و شتاب و احساسی عمل کردن در حین رانندگی جدا پرهیز کنند تا شاهد وقوع این چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان