//
کدخبر: ۳۹۳۳۱۱ //

قتل هولناک دانش آموز سمنانی به دست راننده سرویس

راننده سرویس مدرسه‌ای که یکی از دانش‌آموزان مسافر خود را با به دلایل نامعلوم به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

قتل هولناک دانش آموز سمنانی به دست راننده سرویس
به گزارش فرتاک نیوز،

 آن‌گونه که شواهد و قرائن می‌گوید، راننده بی‌رحم سرویس مدرسه، قبل یا بعد از ارتکاب به قتل ، کودک مقتول را  در یکی از قنات‌های جنوب شهرستان سمنان انداخت.

حالا جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر از دستگیری این کودک کش جانی با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داده است.

آن‌ گونه که سرهنگ سید علی میراحمدی گفته است؛ ظاهراً این جنایت در روزهای اول ماه آخر سال گذشته رخ داده و اوایل اسفندماه سال گذشته گزارشی به پلیس آگاهی مرکز استان سمنان مبنی بر مفقود شدن یک کودک هشت ساله اعلام شد.

وی با اشاره به قرار گرفتن موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان سمنان به صورت ویژه عنوان کرد: پس از گذشت مدتی مأموران پلیس با تحقیقات گسترده و اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی به دست آوردند که ظن ارتباط راننده سرویس کودک مفقود شده با سرنوشت وی مطلع را افزایش می‌داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به احضار فرد مظنون به پلیس آگاهی این استان برای بررسی بیشتر و تکمیل پرونده عنوان کرد: مظنون در بازجویی‌های فنی و تخصصی لب به اعتراف گشود و بیان کرد که کودک موصوف را از مقابل مدرسه سوار کرده و در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سمنان وی را به داخل یک قنات قدیمی و خشک شده به عمق حدود 9 متری انداخته است و از سرنوشت وی اطلاعی ندارد.

میراحمدی با اشاره به انجام تلاش‌ها برای یافتن کودک با کمک مقنیان بومی و آتش نشانی به انجام پس از اعتراف متهم مبنی بر انداختن کودک به درون قنات گفت: در این جست‌وجوها لباس فرم مدرسه کودک در یکی از انشعابات و حدود هشت متر دورتر از دهانه قنات مورد نظر کشف شد؛ اما اثری از جسد کودک یافت نشد.

وی با اشاره به انجام عملیات خاک‌برداری در محل با همه امکانات با توجه به ارتباط بین چاه مورد نظر با چاه‌های اطراف در محل و عبور یکی از انشعابات از زیر جاده اصلی پس از برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی با ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان، اظهار داشت: در نهایت و در پی عملیات خاکبرداری، جسد بی‌جان کودک گم شده کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه قاتل هنوز علت روشنی را به عنوان انگیزه این جنایت اعلام نکرده است تصریح کرد: اگر چه انگیزه این عمل از سوی کارشناسان امر در حال رسیدگی است، اما متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۳۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان