//
کدخبر: ۳۹۳۱۵۴ //

آتش پرحجم پلیس زهک شرور مسلح را به زمینگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از هلاکت شرور مسلحی که باعث ایجاد درگیری و مجروحیت مامورین پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی این شهرستان در دهم تیرماه سال 1401 کرده بود، خبر داد.

آتش پرحجم پلیس زهک شرور مسلح را به زمینگیر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ " حمید نوری ، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای رسیدگی به یک فقره درگیری و مجروحیت ماموران پلیس مواد مخدر این فرماندهی با  اشرار مسلح  کوردل در مورخ  دهم تیر ماه 1401 پیگیری موضوع به صورت ویژه در دست اقدام کارکنان انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود؛ ماموران پلیس با تحقیقات و بررسی های فنی پلیس و با استفاده از منابع، مخفیگاه متهم با هویت معلوم در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضایی و رعایت نمودن تمامی جوانب احتیاط به محل مورد نظر اعزام و ضمن ارائه هشدارهایی به این شرور مسلح، متهم به محض رویت ماموران از محل متواری و با سلاح کمری همراه خود اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نموده است.

 این مقام انتظامی با اشاره به مقابله به مثل و آتش پرحجم ماموران تصریح کرد، در این عملیات موفق آمیز متهم از ناحیه پهلو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.  

 سرهنگ نوری در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که امنیت و آرامش جامعه را به هم بریزند تعارف ندارد و با اقتدار تمام در مقابل زیاده خواهان و قانون شکنان ایستاده و اجازه عرض اندام به آنان را نخواهد داد و امیدواریم این عملیات درس عبرتی برای سایر مجرمان و تبهکاران باشد تا از اقدامات مجرمانه خود دست برداشته و به زندگی آرام و همزیستی سالم با شهروندان برگردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان