//
کدخبر: ۳۹۱۱۷۵ //

بیماری مرموزی که درمان ندارد/ مرد ۳۰ ساله ای که ناگهان پیرمرد شد

وقتی به یوان تایپینگ نگاه می کنید، ممکن است فکر کنید که به یک پیرمرد 80 ساله نگاه می کنید، اما او در واقع 30 سال سن دارد.

بیماری مرموزی که درمان ندارد/ مرد 30 ساله ای که ناگهان پیرمرد شد
به گزارش فرتاک نیوز،
یک مرد 30 ساله چینی بخاطر بیماری عجیبش شبیه پیرمردهای 80 ساله به نظر میرسد. در وراقع بیماری پوستی او باعث پیری زودرس چهره این مرد شده است و وی را ناگهان به یک پیرمرد تبدیل کرده است.
 
این مرد که بعنوان مدیر یک شرکت ساخت و ساز کار می کند، می گوید که تا 20 سالگی زندگی معمولی داشته است و مثل همه انسان ها زندگی می کرده است اما پس از آن در ابتدا گاهی دست و پاهایش متورم شده و پس از چند روز به حالت عادی بر می گشتند.

afxarQv8Vm6V

او ادامه می دهد: در ابتدا فکر می کردم که بخاطر استرس کار دچار چنین مشکلاتی شده ام اما پس از مدتی چین و چروک های مختلفی بر روی بدنم مشاهده کردم و سرانجام صورتم نیز دچار چین و چروک های زیادی شد و به این شکل پیر و چروکیده در آمدم.
همسر این مرد می گوید: وقتی که با او بیرون می رویم مردم به شکل عجیبی به ما توجه می کنند و چند بار از من پرسیدند که چرا با اینکه جوان هستم با یک پیرمرد ازدواج کرده ام!! این زن می گوید شرایط همسرم برای من مهم نیست چرا که من او را خیلی دوست دارم و هیچوقت رهایش نمی کنم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان