//
کدخبر: ۳۸۸۳۳۶ //

۱۷۸ سارق در لرستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۱۷۸ سارق طی هفته گذشته در راستای طرح عملیاتی ویژه در استان دستگیر شدند و ۱۹۴ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

۱۷۸ سارق در لرستان دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار یحیی الهی بیان کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان از سوی فرمانده کل انتظامی کشور و مطالبات مردمی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی، پلیس های تخصصی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ماموران در هفته گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۱۷۸ سارق را در سطح استان شناسایی و دستگیر کرده اند افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به ۱۹۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در این مدت ۲۷ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت مربوط به سارقان توقیف شده است خاطر نشان کرد: هشت مالخر و سه باند سرقت نیز دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری افراد شرور در کوهدشت خبر داد و گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر حضور چهار شرور در یکی از محله های شهر کوهدشت، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

سردار الهی افزود: ماموران با حضور در محل متوجه ایجاد مزاحمت چهار نفر از اراذل و اوباش در حالت غیرعادی و با استفاده از سلاح سرد برای شهروندان شدند که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها و انتقال به مقر انتظامی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن هشدار به مخلان امنیت و آرامش مردم تاکید کرد: پلیس با قاطعیت و در راستای تامین امنیت و آرامش مردم با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان