//
کدخبر: ۳۸۷۹۹۰ //

عجیب اما واقعی/پسربچه‌ ۱۹ ماهه‌ ای که ۲۷ کیلوگرم وزن دارد!

این پسربچه‌ ۱۹ ماهه‌ ۲۷ کیلوگرم وزن دارد.


عجیب اما واقعی/پسربچه‌ ۱۹ ماهه‌ ای که ۲۷ کیلوگرم وزن دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

کنزی موقع تولد ۴.۵ کیلو وزن داشت، اما این وزن خیلی نگران‌کننده نبود، چراکه وزن نوزادان موقع تولد بین ۲.۵ تا ۳.۵ کیلوست. پسربچه‌ای اهل باندونگ اندونزی،‌ با وجود اینکه فقط ۱۶ ماه دارد، هم‌وزن یک پسربچه ۸ ساله است و مادرش مجبورست لباس‌های پدرش را تن او کند. محمد کنزی آلفارو، فقط ۱۶ ماهه است اما بیش از ۲۷ کیلو وزن دارد. خانواده‌اش مجبورند برای او پوشک با سایز XL۳ بخرند. کودکان در این سن معمولا حدود ۱۰کیلوگرم وزن دارند.

اخیرا فیلم این پسربچه درحالی‌که مادرش سعی دارد او را روی پاهایش ایستاده نگهدارد و از سختی این کار خنده‌اش گرفته است، در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌چرخد. فیلمبردار روی دست و پاهای متورم این کودک که در حال خوردن هله‌هوله و بازی با اسباب‌بازی‌هایش است زوم می‌کند.

کنزی موقع تولد ۴.۵ کیلو وزن داشت، اما این وزن خیلی نگران‌کننده نبود، چراکه وزن نوزادان موقع تولد بین ۲.۵ تا ۳.۵ کیلوست.

مادر کنزی از مشکلات نگهداری او می‌گوید و اینکه بیشتر وسایل نوزادان مناسب وزن و جثه او نیست و بلند و جابه‌جا کردن او خیلی سخت است. او ادامه می‌دهد، پدرش جثه کوچکی دارد و حتی گاهی‌اوقات لباس‌های پدرش را تن کنزی می‌کنند.

کنزی زیر نظر پزشکان بیمارستان هرمینا بکاسی (Hermina Bekasi) و آزمایش‌هایی است تا معلوم شود علت رشد سریع جثه او چیست و اکنون خانواده منتظر نتایج آزمایش‌ها هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۷۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان