//
کدخبر: ۳۸۴۱۹۳ //

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه و کشف ۱۰ قبضه کلت کمری و ۲۰ تیغه خشاب خبر داد و گفت: در این راستا دو قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قاچاق اقدام به انتقال تعدادی سلاح و مهمات به شهر کرمانشاه کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر حرکتی خودرو وانت پراید قاچاقچیان در مسیر دولت‌آباد - سنجابی شده و پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت موفق به توقیف آن و انجام بازرسی‌های لازم لازم شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در بازرسی های انجام گرفته 10 قبضه کلت کمری و 20 تیغه خشاب که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

جاویدان با بیان آنکه  در این راستا دو عضو باند قاچاق سلاح و مهمات دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند، از تلاش برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند خبر داد.

وی مبارزه با پدیده قاچاق سلاح و مهمات به عنوان یکی از اصلی‌ترین عاملان ناآرامی در جامعه را جزو اولویت‌های کار پلیس برشمرد و گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با هر نیت و انگیزه ای باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی در جامعه شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان