//
کدخبر: ۳۸۲۴۳۱ //

زورگیرهای مسافربرنما در تهران دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو مرد جوان که در پوشش مسافربر اقدام به زورگیری کرده بودند، خبر داد.

زورگیرهای مسافربرنما در تهران دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: دی ماه امسال بود که رسیدگی به پرونده زورگیری از یک مرد جوان در شمال تهران با دستور قضایی در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حاکی از آن بود که مالباخته به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه سواری پراید مشکی رنگ شده که در میانه راه دو سرنشین خودرو با تهدید چاقو تلفن‌همراه و دو میلیون تومان را از وی زورگیری کرده و پس از پرتاب مالباخته از خودرو به روی آسفالت کف خیابان از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه بنابرحساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای انجام تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شدند، گفت: این افراد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پلاک خودروی موردنظر را مورد شناسایی قرار دادند. در ادامه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی با دریافت این سرنخ اقدامات اطلاعاتی را کلید زده و با روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی کردند.

وی با بیان اینکه در ادامه هویت دو زورگیر مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که هر دو نفر دارای سوابق متعدد کیفری هستند، گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات با مقام قضایی هماهنگی لازم را انجام داده و روانه مخفیگاه متهمان شدند. این افراد در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین ماموران محل اختفای این افراد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان آن برخی از اموال مسروقه نیز از این محل کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه نیز به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان