//
کدخبر: ۲۶۵۴۴۵ //

انهدام یک باند؛زورگیری از ۱۴۳ مسافر در جاده شهرقدس - شهریار

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام یک باند که در پوشش مسافربر اقدام به زورگیری از ۱۴۳ نفر کرده بودند، خبر داد.


انهدام یک باند؛زورگیری از ۱۴۳ مسافر در جاده شهرقدس - شهریار
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محسن خانچرلی دراین‌باره گفت: مدتی قبل در پی دریافت تعدادی شکایت مبنی بر زورگیری و سرقت موبایل و کارتهای بانکی از سوی سرنشینان دو خودرو در محور شهرقدس- شهریار تحقیقات ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در پایشهای اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان، مشخص شد که متهمان سوار بر دو  خودرو سواری، اقدام به مسافرکشی کرده و پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد تلفن همراه، پول و کارتهای بانکی مال باختگان را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت زنیهای هدفمند موفق به شناسایی زورگیران شدند، افزود: کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه هر پنج سارق را دستگیر کردند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، خانچرلی با اشاره به اینکه سارقان پس از دستگیری به پلیس آگاهی انتقال داده شدند، گفت: هر پنج متهم در بازجوییهای تخصصی پلیس، جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۱۴۳ فقره زورگیری از شهروندان در غرب استان تهران اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی انتقال داده شدند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۴۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان