//
کدخبر: ۲۶۵۲۸۹ //

سارق حرفه ای به دام افتاد

فرمانده انتظامی گناوه از دستگیری سارق حرفه ای با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارق حرفه ای به دام افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ حسین احمدی  در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر گناوه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی اظهارات مالباختگان و استفاده از سرنخ های بر جای مانده به فردی سابقه دار مظنون و با جمع آوری ادله کافی با هماهنگی مقام قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله های شهر گناوه دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های به عمل آمده به ۷ فقره سرقت از قبیل سرقت منزل، اماکن خصوصی، دولتی و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا ترددهای افراد مشکوک و ناشناس مراتب را سریعاً به شماره تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

توقیف بیش از ۸ میلیارد کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و کشف ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان عسلویه خبر داد.

سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری بیدخون شهرستان عسلویه طی ۲۴ ساعته گذشته در یک عملیات موفق، با استقرار در محور خروجی آن شهرستان با کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل ۳ هزار و ۳۲۵ ثوب انواع پوشاک، ۲۷۶ عدد لاستیک و سپر خودرو، ۳ دستگاه کولر گازی، ۱۱ سرویس قابلمه قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

یک کشته و دو مجروح در تصادف پژو با موتورسیکلت

رئیس پلیس راه استان بوشهر از برخورد یک دستگاه سواری پژو با ۲ دستگاه موتورسیکلت در محور روستایی شلدان به بوشکان شهرستان دشتستان خبر داد.

سرهنگ " جابر پاپری "در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اعلام یک فقره تصادف در محور روستایی "شلدان به بوشکان" شهرستان دشتستان ماموران انتظامی و کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با دو دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که راکبان موتورسیکلت ها و یک نفر ترک نشین آن ها به علت مصدومیت به بیمارستان شهید "گنجی" برازجان منتقل ولی متاسفانه یکی از راکبان موتورسیکلت ها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است عنوان داشت:  با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ  پیشگیری می کنند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند .

کشف زمین خواری در شهرستان "دیر"

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی در شهرستان دیر و آزادسازی حدود ۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حیدر سوسنی" اظهار داشت : در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف حدود۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی توسط فردی سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیر قرار گرفت.

وی گفت: با استفاده از امکانات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، بررسی لازم انجام و پس از جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات، مشخص شد که فرد مورد نظر اقدام به تصرف حدود۳۰۰ متر مربع از اراضی ملی با استفاده از دیوار کشی کرده است.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه ارزش مالی اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد : متهم پس از تکمیل تحقیقات دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن ،مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰گزارش کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان