//
کدخبر: ۲۱۰۶۹۶ //

سارقان برلیانس سوار دستگیر شدند

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر سارق لوازم خودرو و کشف ۶۰ قطعه لوازم مسروقه از آنان خبر داد.

سارقان برلیانس سوار دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ محمد جلینی در تشریح این خبر بیان داشت: نهم شهریور ماه جاری طی تماس‌های دریافتی به این کلانتری مشخص شد یک دستگاه برلیانس مشکوک که پلاک آن نیز مخدوش شده است در خیابان در حالی پارک کرده است و یک نفر از دو سرنشین آن در حال باز کردن درب خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ است که چند متر جلوتر پارک بود.

وی ادامه داد: به این ترتیب سریعاً مأموران عملیات کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به محل اعزام و متوجه شدند دو سرنشین خودروی برلیانس در حال باز کردن طاقچه خودروی پژو ۲۰۶ هستند که با دیدن مأموران یکی از آنها با خودرو برلیانس از محل متواری شده و دیگری نیز اقدام به فرار کرده و در حین فرار به خانه‌ای که درب آن باز بود وارد می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: بعد از مدتی تعقیب و گریز پلیسی سارق برلیانس سوار دستگیر شد و چند نفر از مأموران تیم عملیات کلانتری نیز به همان منزل که سارق دیگر به داخل آن رفته بود اعزام شدند و در حالی که متهم قصد فرار از راه پشت بام را داشته است از دو پشت بام آن طرف تر در حالی که زیر یک دستگاه کولر پنهان شده بود دستگیر و به کلانتری انتقال می‌شود.

بنابراین گزارش، در منزل یکی از متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی پایگاه ششم آگاهی تهران بزرگ نیز بود ۶۰ عدد ضبط، ساب و باند کشف شد که متهم آنها را در انباری و کانال کولر خانه اش جاساز کرده بود.

گفتنی است بر اساس ادعای خود متهمان که هر دو سابقه دار در زمینه سرقت می‌باشند، بیشتر سرقت‌ها با برلیانس پلاک مخدوش و یا یک دستگاه موتورسیکلت ان. اس صورت گرفته است.

در انتها با تشکیل پرونده‌ای، هر دو متهم به مقام قضائی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان