//
کدخبر: ۳۸۱۹۶۴ //
در فاروج فاش شد

بی عفتی زن بی آبرو در لایو اینستاگرامی!/رفتارهای غیراخلاقی زن جوان!

با انجام تحقیقات پلیسی، گرداننده صفحه دستگیر و مشخص شد این زن با همکاری چند فرد از استان‌های مختلف اقدام به این فعالیت مجرمانه می‌کرده است.

 بی عفتی زن بی آبرو در لایو اینستاگرامی!/رفتارهای غیراخلاقی زن جوان!
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری شخصی در شهرستان فاروج که با راه‌اندازی صفحه‌ای  در شبکه اجتماعی  اینستاگرام  اقدام به انتشار محتوای نامتعارف در  لایو  اینستاگرام می‌کرد، خبر داد.

 سرهنگ یوسف شاکری گفت: در پی رصد  فضای مجازی  در شبکه اجتماعی اینستاگرام فردی که در صفحه اینستاگرامی خود، اقدام به پخش زنده با موضوعات مجرمانه  غیراخلاقی  می‌کرد و دنبال‌کنندگان خود را به رفتار نامتعارف تشویق می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی تخصصی کارشناسان سایبری، مشخص شد گرداننده صفحه مذکور، ساکن شهرستان فاروج بوده و به‌صورت زنده ، زمینه انحراف تعداد زیادی از کاربران اینترنتی را فراهم کرده بود؛ لذا باتوجه‌ به حساسیت موضوع، شناسایی مالک صفحه مجرمانه، در دستور کار کارآگاهان  پلیس فتا  قرار گرفت.

سرهنگ شاکری ادامه داد: با انجام تحقیقات پلیسی، گرداننده صفحه دستگیر و مشخص شد این زن با همکاری چند فرد از سایر استان‌ها اقدام به این فعالیت مجرمانه می‌کرده است.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی خبر داد: شناسایی افراد دیگر دخیل در این فعالیت مجرمانه در دستور کار پلیس بوده و برابر قانون با مجرمان، برخورد قضایی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان