//
کدخبر: ۳۸۱۷۸۹ //

انهدام ۲ باند سرقت در ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری اعضای باند سرقت طلاجات منزل و انهدام باند سارقان به عنف در شهرستان ورامین با دستگیری ۶ متهم خبر داد.

انهدام ۲ باند سرقت در ورامین
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار کیومرث عزیزی  با اشاره به دستگیری سارقان، اظهار داشت: در پی وقوع افزایش وقوع سرقت طلاجات منازل شهروندان در سطح شهرستان ورامین و شهرستان‌های هم‌جوار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پایگاه آگاهی ورامین قرار گرفت.​

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی پلیسی و گشت‌زنی محسوس و غیرمحسوس متهمان حین سرقت از یک منزل شناسایی و با هماهنگی قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: 3 متهم دستگیر شده که پس از مواجه با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به 75 فقره سرقت منزل شامل طلاجات و وجه نقد به ارزش 300 میلیارد ریال در سطح شهرستان ورامین اعتراف کردند.

عزیزی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی مسروقه، تعدادی قطعه پلاک جعلی و دست ساز جهت استفاده در سرقت‌ها، 3 دستگاه گوشی موبایل سارقان و تعداد بالایی دسته‌کلید و یک عدد دیلم و دریل شارژی جهت تخریب درب منازل کشف شد.

انهدام باند سارقان به عنف در شرق استان تهران

وی با اشاره به دستگیری سارقان به عنف اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و راهنمایی مال‌باختگان در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه، 3 نفر از متهمان را دستگیر و از مخفیگاه آنان اسلحه کلت قلابی، سلاح سرد قمه و چاقو و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط و متهمان را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عزیزی تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مال‌باختگان و مستندات کارآگاهان چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافته و به 30 فقره سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کردند.

وی افزود: در ادامه پس از اعتراف سارقان به فروش اموال مسروقه کارآگاهان پلیس آگاهی 3 نفر از مال‌خران اموال مسروقه را شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه متهمان چندین دستگاه گوشی مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور پلیس معرفی می‌کنند، ابتدا از آن‌ها کارت شناسایی و حکم مأموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن‌ها، با شماره تلفن 110 تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۷۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان