//
کدخبر: ۱۸۲۶۶۸ //

۵ سارق در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه کافه غیرمجاز در این شهر محل شروع تفکر مجرمانه بود، گفت: پنج سارق که با تهدید اسلحه شکاری اقدام به سرقت و اخاذی از یک جوان کردند، دستگیر شدند.

 ۵ سارق در شاهرود دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی کریمی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه جوانی که مدتی در یک کافه غیرمجاز سطح شهر تردد داشت توسط چند جوان دیگر مورد اخاذی قرار گرفت، ابراز داشت: این افراد با تحت نظر گرفتن مالباخته زمانی که ساعت یک بامداد قصد ترک کافه مورد نظر را داشت توسط چهار موتورسوار متوقف‌شده و دو نفر از آن‌ها با استفاده از اسلحه شکاری و چاقو وی را به حاشیه شهر انتقال می‌دهند.

وی افزود: پس از ضرب و شتم شاکی و شلیک دو تیر با سلاح شکاری برای ترساندن وی، سارقان با سرقت لپ‌تاپ، وجوه نقد و کارت‌های بانکی وی را تهدید می‌کنند که اگر در اسرع وقت چهار میلیارد ریال پول به آنان نپردازد، انتقام سختی از او خواهند گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه مالباخته بلافاصله با پلیس تماس تلفنی برقرار کرد، ابراز داشت: این موضوع توسط گروه ویژه از مأموران زبده پلیس آگاهی شهرستان موردبررسی قرار گرفت که با توجه به مجهول‌الهویه بودن سارقان، درنهایت با اقدامات پیچیده پلیسی، یکی از سارقان که درصدد اعمال فشار به شاکی برای دریافت پول بود، در مخفیگاهش شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

کریمی از شناسایی چهار عضو دیگر این گروه خبر داد و تصریح کرد: نامبردگان نیز قبل از اطلاع از دستگیری همدستشان شناسایی و در عملیات ضربتی در چند نقطه شهرستان هم‌زمان دستگیر و در مخفیگاه یکی از آنان سلاح مورداستفاده که به‌صورت ماهرانه‌ای مخفی‌شده بود کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه چهار نفر از این افراد سابقه‌دار بودند، افزود: این افراد با توجه به تردد شاکی در یک کافه غیرمجاز متوجه وضعیت مساعد مالی نامبرده شدند و تصمیم به سرقت و اخاذی از او را گرفتند که با ورود پلیس به این ماجرا موفق به تحقق هدف شومشان نشدند.

فرمانده انتظامی شاهرود کافه‌های غیرمجاز را محل استارت تفکر مجرمانه دانست و اضافه کرد: شهروندان علی‌الخصوص جوانان هوشیار باشند و از تردد به مکان‌های غیرمجاز پرهیز کنند چه‌بسا این حضور ناآگاهانه، خسارات غیرقابل‌جبران مادی و معنوی را برایشان به دنبال داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان