//
کدخبر: ۱۷۹۹۸۹ //

سارق حرفه‌ای کوله باغ‌ها درارومیه دستگیرشد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه‌ای کوله باغ‌های ارومیه با هفت فقره سرقت خبرداد.

سارق حرفه‌ای کوله باغ‌ها درارومیه دستگیرشد
به گزارش فرتاک نیوز،

اسدالله مالکی امروز به مهمترین وقایع و رخدادهای پلیس استان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: عوامل فرماندهی انتظامی ماکو در پی کسب اطلاعات دپوی سوخت قاچاق در یکی از مناطق این شهرستان با کسب دستورات لازم وارد عمل شده و موفق شدند یک هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل از محل دپو کشف و یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی توسط عوامل انتظامی شهرستان خوی مشخص شد یک متهم در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای داشته که با اخذ دستور مقام قضائی وارد عمل شده و در مخفیگاه متهم یک کیلو و93 گرم تریاک کشف و این متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه‌ای خبر داد وخاطرنشان کرد: سارق حرفه‌ای کوله باغ‌ها درارومیه دستگیر شد و در اعترافات خود به هفت فقره سرقت اعتراف و از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: عوامل انتظامی مهاباد در حین بازرسی از خودروهای تردد کننده در محور‌های مواصلاتی از یک دستگاه وانت پیکان ۲۲ دستگاه موتور سمپاشی قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف کردند و یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

مالکی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 250 بسته تنباکو و 174 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال از یک دستگاه تاکسی سواری پژو توسط عوامل انتظامی نقده کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادفات از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۹۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان