//
کدخبر: ۱۵۵۸۱۱ //

سرقت طلافروشی با تفنگ اسباب بازی در بابلسر ناکام ماند

سارقانی که شامگاه چهارشنبه قصد سرقت از یک طلافروشی را با تفنگ پلاستیگی در شهر ' بهنمیر ' از توابع شهرستان بابلسر داشتند، با مداخله مشتری ها دلسوز، ناکام ماندند.

به گزارش فرتاک نیوز،

شاهدان عینی گفتند که سارقان سه نفر بودند و زمانی که وارد طلافروشی شدند و با تفنگ طلافروش را تهدید کردند، با مداخله و داد و فریاد 2 مشتری مواجه شدند که از قبل در داخل مغازه حضور داشتند.

فرمانده انتظامی بابلسر هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید وقوع سرقت ناکام از طلافروشی در بهنمیر، گفت: سه نفر که قصد سرقت از یک طلافروشی در شهر بهنمیر را داشتند با هوشیاری صاحب طلافروشی و کمک همسایه ها و مشتری ها از محل سرقت گریختند.

سرهنگ عبدالله رضوانی افزود: این سه سارق که یک نفرشان راننده بود، با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی ابتدا اقدام به ارعاب و تهدید طلافروش کردند ولی با سر و صدا و فریاد صاحب مغازه و دو مشتری حاضر از محل گریختند.

وی توضیح داد: نحوه ورود این سارقان به این گونه بود که یک نفرشان بدون ماسک ابتدا وارد طلافروشی شد و با باز کردن درب مغازه، راه ورود دو سارق دیگر را که ماسک بر چهره داشتند، مهیا کرد.

رضوانی افزود: خوشبختانه جسارت طلافروش مانع از انجام اهداف شوم سارقان شده است و نیروی انتظامی هم با سرعت در محل حادثه حضور یافتند ولی سه سارق به سرعت متواری شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان