//
کدخبر: ۳۷۷۵۱۱ //
تصادف هولناک در زنجان

تصادف هولناک پراید و پژو / ۱۰ نفر کشته و مصدوم شدند!

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با پراید، ۵ نفر مصدوم و ۵ نفر جان باختند.

تصادف هولناک پراید و پژو / ۱۰ نفر کشته و مصدوم شدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

داریوش تقی‌لو در رابطه با حادثه تلخ رانندگی در عوارضی سرچم به سمت اردبیل، اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۲۶ امروز (۱۷ آذرماه) دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در سه‌راهی سرچم، ۲ کیلومتر بعد از عوارضی سرچم به سمت اردبیل با یکدیگر برخورد کردند.

وی در رابطه با تعداد فوتی‌ها و مصدومان  تصادف  پژوه ۲۰۶ با پراید، افزود: متاسفانه در پی برخورد این دو دستگاه سواری، ۵ نفر مصدوم شده و ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

این مسئول در رابطه با تعداد آمبولانس‌های اعزام شده به محل  تصادف ، تصریح کرد: ۲ مصدوم حادثه توسط اتوبوس آمبولانس، ۳ مصدوم توسط کد هوایی و یک مصدوم توسط آمبولانس کد اسفناج به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۴ فوتی در حادثه تلخ رانندگی عوارضی سرچم به سمت اردبیل در صحنه به عوامل انتظامی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: گفتنی است حین انتقال یکی از مصدومان حادثه در اتوبوس آمبولانس دچار ارست قلبی تنفسی شد که بلافاصله عملیات احیاء شروع شد ولی متاسفانه موفقیت‌آمیز نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان