//
کدخبر: ۳۷۴۷۲۳ //

تجاوز به عروس جوان در مقابل چشمان داماد/ قاتلین شیطان صفت عروس و داماد جوان را به قتل رساندند!+عکس

عروس و دامادی وقتی به ماه عسل رفته بودند نمی دانستند که چه اتفاق شومی در انتظار آن ها است. هردوی آن ها به قتل رسیدند در حالی که قبل از قتل به زن تجاوز شده بود.

تجاوز به عروس جوان در مقابل چشمان داماد/ قاتلین شیطان صفت عروس و داماد جوان را به قتل رساندند!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 عروس و داماد جوان وقتی به ماه عسل رفته بودند نمی دانستند که چه اتفاق شومی در انتظار آن ها است. هردوی آن ها به قتل رسیدند در حالی که قبل از قتل به زن تجاوز شده بود.زن و شوهر بریتانیایی که برای ماه عسل و دیدن جاذبه های گردشگری تایلند عازم این کشور شده بودند به طرز وحشیانه به قتل رسیدند. قاتلان در حالی محاکمه می شوند که پلیس اعتقادی به متهم بودن آنها ندارد.

“هانا ویتریج” ۲۳ ساله و “دیوید میلر” ۲۴ ساله در تایلند به دست دو مرد جانی برمه ای به قتل رسیدند. بی کفایتی پلیس تایلند با شکایت و پیگیری های بین المللی مشخص شدو به پلیس این کشور دستور داده شد تا به صورت جدی این پرونده را بررسی و پیگیری کند.اجساد این زوج در جزیره کوه تائو با آسیب های شدید در ناحیه سر کشف شد. کارشناسان بین المللی با طرح شکایت رسمی خواستار محاکمه هر چه سریع تر “زاو لین” و “وای فیو” دو مهاجر برمه ای شده اند.

زوج+تایلندی

هانا قبل از کشته شدن از سوی این دو متهم مورد تجاوز قرار گرفته بود و میلر نیز بعد از ضربه سختی به سرش در دریا غرق شده بود. طبق اظهارات این کارشناسان بریتانیایی، تیم تحقیق که روی این پرونده کار می کردند بی کفایت و نا کارآمد بوده اند بنابراین آنها از کارشناسان دیگر کشورهای همسایه تایلند در خصوص این پرونده کمک گرفته اند.تحقیقات پلیس تحت تدابیر شدید منجر به اعتراف این دو متهم شده است، اما آنها بعد از اظهار ندامت با عجز و لابه عنوان کرده اند که گناهکار نیستند. ماه ژانویه خواهر هانا، لورا رفتار مقامات تایلند را در خصوص پرونده خواهرش در فیس بوک مورد انتقاد شدیدی قرار داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان