//
کدخبر: ۳۷۲۵۵۳ //
فرماندار شیراز خبر داد؛

طواف پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در حرم امام رضا(ع)

فرماندار شیراز گفت: پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) فردا در حرم امام رضا(ع) تشییع می‌شود.

طواف پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در حرم امام رضا(ع)
به گزارش فرتاک نیوز،

لطف‌الله شیبانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با استان خراسان رضوی و رضایت خانواده‌های شهداء پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) فردا پس از مراسم تشییع به شهر مقدس اعزام و در حرم امام رضا (ع) تشییع می‌شود.

وی در گفت و گو با تسنیم افزود: مردم شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) شنبه با حضور گسترده و پرشور در این آیین شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) که مظلومانه توسط تروریست مسلح به شهادت رسیدند را بدرقه خواهند کرد.

فرماندار شیراز گفت: آیین تشییع پیکر پاک شهدای حرم مطهر شاهچراغ (ع) از ساعت 9 صبح میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و در مسیر میدان شهدا (فلکه شهرداری)، خیابان پیروزی، بلوار آیت‌الله شهید دستغیب و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شیراز و دیگر مناطق استان فارس روز شنبه با حضور خود، اقدام تروریستی در شیراز را محکوم و بر ضرورت هوشیاری و اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید خواهند کرد.

به گزارش تسنیم با تصمیم استاندار فارس، روز شنبه هفتم آبان‌ماه این استان به همین مناسبت تعطیل است. غروب روز چهارشنبه (4 آبان 1401) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز 13 نفر را به شهادت رساند و 30 نفر را مجروح کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان