//
کدخبر: ۳۶۶۷۰۲ //

دختربچه ۶ ساله به بهانه نذری ربوده شد

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از ربودن دختر بچه ۶ ساله توسط خانمی در کمتر از ۲۰ دقیقه خبر داد.

دختربچه ۶ ساله به بهانه نذری ربوده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ امیر هوشنگ امیری اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان خراسان، بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند. در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه ۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

وی افزود: در تحقیقات میدانی از محل جغرافیای جرم و بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد، دختر بچه زمانی که از مسجد خارج شده توسط خانمی ربوده و از محل دور شده اند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با پیگیری و اقدامات فنی پلیسی در کمتر از ۲۰ دقیقه مشخص شد، فرد رباینده در محدوده شهر ری حضور دارد و با تماس با خانواده دختر بچه درخواست پول کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این زن با اطلاع از اینکه پلیس درصدد دستگیری وی است، گفت: متهم بناچار دختر بچه را در محلی که ربوده بود منتقل و رها می‌کند و این کودک در کمال صحت و سلامت به آغوش گرم خانواده برگرداننده شد.

سرهنگ امیری ادامه داد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد زن سارق در ابتدا به بهانه‌های غذای نذری کودک ۶ ساله را فریب و سپس با نافرجام مانده نقشه است، طلاهای این کودک و مقداری پول که داخل کیف همراه وی بوده ، کودک را در محل سرقت رها کرده است.

وی گفت: تلاش در جهت دستگیری متهم ادامه دارد و پرونده برای بررسی تخصصی به اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران ارسال شده است.

پیدا شدن دختر بچه ربوده شده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان