//
کدخبر: ۳۶۶۶۰۷ //
مروری بر حوادث تاریخی؛

راز پنهان اسیدپاشی دختر و پسر جوان در خانه مجردی/ حضور سر زده عروس، دختر دانشجو را عصبی کرد!

پرونده اسیدپاشی مرموز به دختر و پسر دانشجوی پزشکی در حالی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که هر کدام، دیگری را عامل اسیدپاشی معرفی می‌کنند.

راز پنهان اسیدپاشی دختر و پسر جوان در خانه مجردی/ حضور سر زده عروس، دختر دانشجو را عصبی کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

رسیدگی به این پرونده از فروردین سال 95 با مراجعه پسر دانشجویی که دست و صورتش با اسید سوخته بود به یکی از بیمارستان‌های تهران آغاز شد. کادر درمانی سرگرم درمان‌های اولیه روی مهران بودند که دختری جوان به نام ترانه نیز که سر و صورت او هم با اسید سوخته بود به همان بیمارستان آمد.
مشاهدات کادر درمانی بیمارستان نشان می داد هر دو در یک زمان و با یک ماده شیمیایی آسیب دیده اند. از این رو مأموران انتظامی بیمارستان را در جریان قرار دادند و آنها هم تحقیقات شان را شروع کردند و بررسی‌ها نشان داد مهران و ترانه هر دو در یک دانشگاه تحصیل می کنند مهران دانشجوی سال آخر پزشکی و ترانه هم در یک رشته فرعی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کرد. در حالی که هر دو نفر از گفتن واقعیت طفره می رفتند سرانجام پسر جوان مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: چند ماهی است که به قصد ازدواج با ترانه دوست شده بودم اما بعد از مدتی متوجه شدم که او دختر دلخواه من نیست. بعد از آن هم با دختر دیگری نامزد کردم اما ترانه حاضر به جدایی نبود من هم به او گفتم تا برای آخرین بار به خانه‌ام بیاید تا این موضوع را تمام کنیم.

دقایقی پس از حضور او در خانه نامزدم سرزده به خانه ام آمد و ناچار شدم به بهانه‌ای او را دست به سر کنم تا متوجه حضور ترانه در خانه‌ام نشود. اما ترانه خیلی عصبانی شد و به سمت آشپزخانه رفت و یک چاقو برداشت من را تهدید کرد که اگر رابطه‌ام را با نامزدم تمام نکنم خودش را می کشد و من هم برای اینکه اتفاق بدی نیفتد و او به خودش آسیبی نزند قبول کردم. چند دقیقه بعد که اوضاع قدری آرام شده بود در اتاقم نشسته بودم که به یکباره احساس کردم همه بدنم سوخت وقتی چشمانم را باز کردم دیدم ترانه ظرف اسید را از داخل دستشویی برداشته و روی من ریخته است. من هم بلافاصله خودم را به بیمارستان رساندم اما از ترس آبرویم حرفی نزدم.

اسید پاشی

بعد از ادعاهای مهران ترانه بازداشت شد ولی او موضوع را به گونه دیگری مطرح کرد و گفت: خانه پدری ام در شهرستان است و پس از قبولی در دانشگاه به تهران آمدم. چند ماه پیش با مهران آشنا شدم می گفت عاشقم شده و قصد دارد با من ازدواج کند. ولی از چند هفته پیش او ناگهان رفتارش عوض شد و گفت باید ارتباطمان را قطع کنیم. روز حادثه هم به دعوت خودش برای حل این موضوع به خانه اش رفته بودم که دختری به خانه اش آمد. خیلی عصبانی شدم و با ناراحتی به او گفتم حالا که نامزد داری دیگر در این رابطه نمی مانم اما او ناگهان با اسید به سمتم آمد و من را سوزاند.

ترانه در ادامه گفت: نمی خواستم شکایت کنم و باعث آبروریزی شوم اما وقتی او به دروغ من را متهم کرده من هم واقعیت را می گویم و شکایت دارم.

بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا واقعیت ماجرا مشخص شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۶۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان