//
کدخبر: ۳۶۰۴۱۶ //

انتقام سوزناک دختر عصبانی از پسر مورد علاقه‌ اش

دختر دانشجویی که متهم است روی پسر هم دانشکده‌ای خود اسید ریخته و باعث آسیب شدیدی به وی شده در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

انتقام سوزناک دختر عصبانی از پسر مورد علاقه‌ اش
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسیدگی به این پرونده از 3 سال قبل با گزارش حراست یکی از بیمارستان های تهران در خصوص اسیدپاشی مشکوک به دختر و پسری دانشجو آغاز شد. بلافاصله مأموران به بیمارستان مراجعه و تحقیقات را آغاز کردند. پسر جوان به نام مهران در توضیح ماجرا گفت: من دانشجوی پزشکی هستم با دختر جوانی به نام میترا که از هم دانشکده ای هایم بود دوست بودم و قصد داشتم که با او ازدواج کنم اما پس از مدتی به این نتیجه رسیدم که اختلافات زیادی میان من و او وجود دارد و نمی توانیم با هم زندگی خوبی داشته باشیم. وقتی این موضوع را به او گفتم و خواستم که رابطه مان را تمام کنیم او عصبانی شد و با اسید من را سوزاند.

با شکایت مهران، میترا بازداشت شد اما او که خودش نیز با اسید سوختگی مختصری داشت به مأموران گفت: پس از آنکه با مهران آشنا شدم او به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد. بعد از مدتی من را به خانه اش دعوت کرد و خواست با او رابطه داشته باشم اما مخالفتم با این خواسته او را عصبانی کرد و روی صورتم اسید پاشید. ظاهراً از همان اسید روی خودش هم ریخته و حالا مدعی شده که من اسیدپاشی کردم. من به هیچ عنوان روی مهران اسید نپاشیدم و او دروغ می گوید. با این حال و با توجه به شدت آسیب دیدگی شاکی، میترا بازداشت شد و در نهایت با نظریه پزشکی قانونی و سایر مدارک به دست آمده کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان