//
کدخبر: ۳۶۱۷۹۵ //

ازدواج دردناک دختر ۲۰ ساله با اسیدپاشی که صورتش را نابود کرده بود!+عکس

کاسیم بلافاصله پس از آزادی از زندان، به خواستگاری برفین که حالا فقط از ۳۰ درصد بینایی برخوردار مانده بود، رفت و او نیز پیشنهاد ازدواج را پذیرفت.

ازدواج دردناک دختر 20 ساله با اسیدپاشی که صورتش را نابود کرده بود!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 یک دختر ۲۰ ساله اهل ترکیه با پسر ۲۳ ساله‌ای که به صورتش اسید پاشیده و او را نابینا کرده بود، ازدواج کرد.

برفین اوزک در سال ۲۰۱۹ از سوی کاسیم اوزان سلتیک، مورد حمله او قرار گرفت. کاسیم پیش از ارتکاب آن عمل مجرمانه، به برفین گفته بود که اگر نمی‌خواهد با او باشد، نمی‌تواند شخص دیگری را هم انتخاب کند. بعد از اسیدپاشی ، برفین به پلیس اطلاع داد که مهاجم چه کسی بوده است و کاسیم  دستگیر شد.

بعد از دستگیری، کاسیم مداوم پیام‌های عذرخواهی و عاشقانه به برفین می‌فرستاد و از وی می‌خواست که او را ببخشد. ظاهرا آن پیام‌ها به حدی بود که سرانجام توانست قربانی اسیدپاشی را مجاب کند تا شکایتش را پس بگیرد. با این حال، پس از واکنش‌های شدید در رسانه‌های اجتماعی، او از وکیلش خواست که شکایت را بار دیگر به جریان اندازد.

فرد اسیدپاش به ۱۳ سال و شش ماه زندان محکوم شد، اما تغییرات قانونی در کنار مقررات مربوط به همه‌گیری کرونا، باعث شد که مهاجم زودتر از موعد مقرر از زندان آزاد شود. آزادی مشروط کاسیم، اعتراض‌های زیادی را در ترکیه برانگیخت. منتقدان آزادی جوان مهاجم، می‌گفتند وقتی برفین از نظر روحی و ظاهری آسیب دیده است، عدالت نیست که مجازات این پسر چنان محدود و اندک باشد.

با این حال، کاسیم بلافاصله پس از آزادی از زندان، به خواستگاری برفین که حالا فقط از ۳۰ درصد بینایی برخوردار مانده بود، رفت و او نیز پیشنهاد ازدواج را پذیرفت.

ازدواج این دو نفر نیز واکنش‌های زیادی در جامعه برانگیخته است.

پدر برفین گفته است: او بدون اطلاع ما ازدواج کرد. من سال‌ها برای او جنگیده‌ام و حالا همه این‌ تلاش‌ها بیهوده بوده است

اسیدپاشی

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان