//
کدخبر: ۳۶۱۶۱۰ //

ربودن پسر ۱۳ ساله دست فروش/ او ۶ روز در قهوه خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفت

تحقیقات برای دستگیری مردی که متهم است پسر دستفروشی را پس از ربودن در قهوه خانه‌ای حبس کرده است از سوی ماموران پلیس تهران ادامه دارد.

ربودن پسر 13 ساله دست فروش/ او 6 روز در قهوه خانه‌ای مورد آزار و اذیت قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل زن جوانی درتهران سراسیمه به اداره پلیس رفت و از گم شدن ناگهانی پسر ۱۳ ساله اش شکایت کرد

شاکی گفت: «ما افغان هستیم و در منطقه نعمت آباد در جنوب تهران زندگی می‌کنیم. پسرم در میدان رآهن دستفروشی می‌کند و هر روز صبح هم به محل کارش می‌رود و شب دوباره به خانه بر می‌گردد. امروز مثل همیشه از خانه بیرون رفت، اما ازطریق دوستانش متوجه شدم به محل کارش نرفته است و الان هم خبری از او ندارم واحتمال می‌دهم برای او اتفاق بدی رخ داده باشد.»

با طرح این شکایت قاضی محمد امین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران پرونده را برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد.

بدین ترتیب ماموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای پیدا کردن پسر گمشده آغاز کردند تا اینکه شش روز پس از حادثه با خبر شدند پسر گمشده به خانه اش بازگشته است.

پس از این ماموران به سراغ پسر گمشده رفتند، اما وی و خانواده اش ادعا کردند که از هیچ کسی شکایت ندارند و به همین دلیل پرونده وی بسته شد، اما صبح دیروز پسر نوجوان و مادرش همراه وکیلشان به دادسرای امور جنایی رفتند و از مرد جوانی به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت شکایت کردند.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: «آن زمان پسرم شش روز ناپدید شد که فهمیدیم مرد جوانی او را ربوده و در قهوه خانه‌ای حبس کرده است. او قول داد به ما پول بدهد و ما هم از او شکایت نکنیم، اما چند روز قبل متوجه شدم آن مرد در آن شش روز پسرم را شکنجه و مورد آزار و اذیت قرار داده است و به همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتیم.»

پس از طرح شکایت جدید شاکی، بازپرس جنایی پرونده را برای رسیدگی و دستگیری متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار داد. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۱۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان