//
کدخبر: ۳۵۸۸۵۵ //

آدم رباها نیت پلید خود را اجرایی کردند / دختر جوان قربانی اختلاف پدر و شرکا / دایی همدست آنها بود

دختر 18 ساله توسط سه مرد نقابدار ربوده شد و مورد تجاوز قرار گرفت.

آدم رباها نیت پلید خود را اجرایی کردند / دختر جوان قربانی اختلاف پدر و شرکا / دایی همدست آنها بود
به گزارش فرتاک نیوز،

دختر جوان هنوز چند قدم از منزل خود در یکی از شهرهای حومه نیوریوک فاصله نگرفته بود که سه مرد نقابدار با ماشین مقابل او قرار گرفتند و به زور او را سوار خودرو نموده و راهی مکان نامعلومی شدند.

دخترجوان که وحشت‌زده شده بود اصلا متوجه نشد که چه اتفاقی افتاده است تا زمانی که او را وارد یک پارکینک طبقاتی کردند.

آدم رباها بلافاصله با پدر  دختر جوان تماس گرفتند و خواستار دو میلیون دلار برای آزادی او شدند.

خانواده ماریا که شوکه شده بودند بعد از مشورت با یکدیگر به این نتیجه رسیدند که ماجرا را با پلیس در میان بگذارند، موضوعی که آدم ربایان بشدت تهدید کرده بودند که در صورت این اتفاق، ممکن است رفتار آنها تغییر کند و شاهد اتفاق ناگواری باشند.

پلیس وقتی موضوع را متوجه شد، با ترفندهای پلیسی و شناسایی کسانی که با پدر دختر جوان اختلاف دارند، به یکی از شرکای او که اختلاف شدید مالی با یکدیگر داشتند، مظنون شدند اما غافل از این بودند که لحظه به لحظه اقدامات خانواده دختر ربوده شده به اطلاع آدم رباها می رسد چرا که دایی او با شریک پدر دختر جوان همدست بود و تمامی اطلاعات از سوی او به آنها داده شده بود.

پلیس با ورود به منزل فرد مظنون که شریک پدرش بود، او را دستگیر و تحت فشار قراردادند تا بتوانند اطلاعاتی به دست بیاورند که در نهایت با حرف های ضد و نقیض او، تردید پیدا نکردند که او عامل اصلی این ماجرا می باشد. 

آدم رباها که از  لو رفتن  نقشه آنها ناراحت شده بودند، نقشه پلید خود را انجام دادند و دختر جوان را مورد آزار و اذیت قرار داده و او را رها در پارکینگ رها کرده و از محل جرم فرار کردند.

پلیس با سوالات مختلف و دستگیری دایی دختر جوان، به محل نگهداری شده دختر جوان پی برده و او را در حالی که حال و روز چندان خوبی نداشت پیدا کردند.

پلیس در حال حاضر دنبال سه فرد نقابدار و متجاوز می باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان