//
کدخبر: ۳۵۹۶۸۷ //
در آمریکا اتفاق افتاد؛

قتل دختر جوان بعد از تجاوز/ جنایت فجیع دو جوان هوسباز و جانی !

دو جوان روانی بعد از تجاوز به دخترجوان او را به قتل رساندند.

قتل دختر جوان بعد از تجاوز/ جنایت فجیع دو جوان هوسباز و جانی !
به گزارش فرتاک نیوز،

دختر جوان فکرش هم نمی‌کرد که تا دقایقی دیگر و بعد از خروج از منزل گرفتار دو پسر جوان هوسباز و جنایتکار بشود و عمرش به پایان برسد.

او در حالی که تاریکی شب بر شهر تگزاس سیاه افکنده بود در مسیر خانه بود که به ناگاه یک خودرو کادیلاک در مقابل او ترمز کرد و در یک لحظه یک جوان از ماشین پیاده و او را درون ماشین انداخت تا او فرصت هیچ گونه مقاومتی نداشته باشد.

راننده جوان با خنده‌های مشمئز کننده گوش به حرف ها و التماس‌های دختر بیچاره نداد و هر چقدر او التماس میکرد تا رهایش کنند، او حریض‌تر شده و پا روی پدال گاز می گذاشت تا هر چه زودتر راهی خارج از شهر شوند و نیت شوم خود را به اجرا در آوردند.

بعد از گذشت دقایقی در حالی که آنها مقداری از شهر دور شده و به یک جای خلوت رسیدند، به جاده خاکی فرعی پیچیده و در یک نقطه خلوت نیت شیطانی خود را به اجرا در آوردند و دختر بیچاره را مورد تجاوزهای خود قرار دادند.

دختر نگون بخت که دیگر رمقی در بدن نداشت بر این تصور بود که آنها بعد از عمل ناجوانمردانه خود او را رها خواهند کرد، اما دو جوان روانی گویا نیت پلید دیگری در سر داشتند و برای این که شناخته نشوند با ضربات متعدد چاقو دختر جوان را به طور فجیعی به قتل رساندند تا جنایتی خونین را رقم زده باشند.

دو جوان جنایتکار در حالی که به سرعت سوار ماشین شده و به حرکت در آمدند سر جاده اصلی به علت عدم تعادل و ترسی که بر آنها چیره شده بود با شتاب وارد جاده شدند و خودرو مقابل خو را ندیدن تا تصادف سختی را انجام داده و بشدت مصدوم بشوند.

با حضور پلیس و از آن جایی که آنها تعدادی از وسایل دختر در ماشین آنها بود، پلیس بیشتر به جستجو از آنها کرد تا در نهایت یکی از پسرهای جوان لب به اعتراف وحشتناک گشود تا پلیس پرده از راز قتل دختر جوان برداشته باشد.

پلیس تگزاس در حال بررسی های بیشتر است که ببیند آیا آنها قتل های دیگر را هم انجام داده اند یا نه و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان