//
کدخبر: ۳۵۸۳۲۱ //

دختربچه۸ ساله با اقدام ضربتی پلیس از دست آدم ربا نجات یافت

فرمانده انتظامی داراب از رهایی گروگان 8 ساله از چنگال آدم ‌ ربا با هوشیاری پلیس این شهرستان خبر داد.

دختربچه8 ساله با اقدام ضربتی پلیس از دست آدم ربا نجات یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ  علیرضا نوشاد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی ربایش دختر بچه‌ای 8 ساله در بخش فورگ شهرستان داراب در هشتم تیرماه سال جاری، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواری پژو پارس این کودک که در حال بازی جلوی منزلشان بوده را ربوده و به سرعت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان اجراء و پس از چند ساعت ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری سواری پژو پارس را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده دختر بچه ربوده شده را رها و مجددا فرار کرد، ادامه داد: با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده و به سمت باغات و کوه‌های اطراف نیز متواری شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و علت آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به شدت برخورد می ‌ کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان