//
کدخبر: ۳۴۵۱۷۱ //

آدم‌ربای سابقه دار در مهرشهر کرج دستگیر شد

متهمی که به دلیل اختلافات شخصی یکی از شهروندان را با تهدید ربوده بود و در یک واحد مسکونی در منطقه مهرشهر کرج حبس کرده بود توسط کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.

آدم‌ربای سابقه دار در مهرشهر کرج دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی ۴۸ ساله در شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی ۴۸ ساله به دلیل نا معلومی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از سوی کارآگاهان، محل نگهداری فرد ربوده شده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی نامبرده از واحد مسکونی محبوس شده در آن، یک نفر نیز که به عنوان نگهبان در آنجا گمارده شده بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی عامل اصلی آدم ربایی، پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی-پلیسی نامبرده را در تور اطلاعاتی خود گرفتار و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منطقه فاز ۴ مهرشهر دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به سوابق گسترده متهم در سرقت و اقدامات شرورانه، تصریح کرد: متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف مالی و شخصی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم در ایام تعطیل نیز برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان در حال خدمت به مردم است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان