//
کدخبر: ۳۳۴۲۵۴ //

کار عجیب عروس تهرانی/استخدام آدم ربا برای انتقام از برادر شوهر

زن جوان که برای انتقام از برادر شوهرش دو مرد اجیر کرده بود از سوی پلیس، دستگیر شد.

کار عجیب عروس تهرانی/استخدام آدم ربا برای انتقام از برادر شوهر
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود سه ماه قبل مرد جوانی به اداره آگاهی تهران بزرگ مراجعه و از دو مرد جوان به اتهام سرقت و آدم ربایی شکایت کرد و گفت: حدود ساعت ۸ شب اول مهر بود که همسر برادرم با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد به منطقه کوهسار برود و چون ماشین ندارد از من خواست او را به آنجا ببرم.

من هم به خانه‌اش رفتم و با هم به کوهسار رفتیم اما وقتی به آنجا رسیدیم پس از چند لحظه دو ناشناس که ماسک و عینک داشتند به من حمله کردند و با ضرب وجرح به زور مرا سوار خودروام کردند.

چند ساعتی در سطح شهر مرا چرخانده و پس از سرقت گوشی‌های تلفن همراهم، مدارک شناسایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پولی که همراهم بود مرا رها کردند. سرهنگ کارآگاه «مرتضی نثاری»، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با شکایت مرد جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران  به همسر برادر شاکی ظنین شده و رد پای او را در این ماجرا پیدا کردند.

زن جوان  پس از یک روز بازداشت لب به اعتراف گشود و گفت: با برادر شوهرم اختلاف داشتم و به‌دنبال انتقام جویی از او بودم تا اینکه نقشه کشیدم و با اجیر کردن دو مرد از آنها خواستم او را ربوده و اموالش را سرقت کنند.

به‌ دنبال اظهارات زن جوان، 2 همدستش بازداشت شدند .

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان