//
کدخبر: ۳۵۸۱۹۳ //
در دهلی اتفاق افتاد؛

دست درازی مرد رمال به دو دختر جوان/ آنها عاشق بودند که گرفتار مرد هوسباز شدند+جزییات

دو دختر جوان گرفتار مرد هوسباز رمال شدند.

دست درازی مرد رمال به دو دختر جوان/ آنها عاشق بودند که گرفتار مرد هوسباز شدند+جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

دو دختر جوان 20 ساله به طور دیوانه‌واری عاشق دو پسر بودند اما آنها خیلی به این دخترهای عاشق پیشه توجه نداشتند تا این که با مشورت یکی دیگر از دوستانشان به یک رمال معرفی شدند تا از طریق آن بتوانند پسرهای مورد نظر را طلسم کرده و به خواسته خود برسند.
دخترهای جوان با مراجعه به مرد رمال آن چنان غرق اجرای برنامه‌های او شده و تمام فرامین مرد رمال را انجام میدادند که وقتی به خود آمدند دیدند رمال هوسباز آنها را لخت کرده و در حال تجاوز به آنها می باشد.
این بخت برگشته‌ها حتی بعد از این اتفاق دهانشان قفل زده شده بود و نمی‌توانستند اعتراضی داشته باشند چرا که فکر می‌کردند که این هم یکی از برنامه‌های طلسم است و این گونه بود که مرد رمال هر کاری خواست با آنها انجام داد.
دخترهای جوان که تصور بر این داشتند بخت بر روی آنها باز شده است با گرفتن مقداری دارو و جادو و پرداخت پول گزاف، از آن جا بیرون آمده تا به مراد دل خود برسند اما غافل از این بودند که هیچ تاثیری بر روی پسرهای مورد علاقه نداشته و آنها بهتر که نشدند هیچ، سردتر هم شدند.

دخترهای جوان بعد از گذشت دوماه وقتی دیدند همه چیز را باخته‌اند به پلیس مراجعه و از مرد رمال هوسباز شکایت کردند. 
پلیس با حضور در منزل مرد رمال او را دستگیر و متوجه شد او یک شیاد سابقه دار است که از سادگی مردم سواستفاده کرده و نیت های پلید خود را اجرا می کند .

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۱۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان