//
کدخبر: ۳۵۸۰۹۸ //
در مکزیک اتفاق افتاد؛

مرد بی‌رحم دختر جوان را دیوانه کرد/ او به دنبال چه بود؟جزییات

مرد روانی با حبس دختر جوان و تجاوز به مدت یک هفته او را روانی کرد.

مرد بی‌رحم دختر جوان را دیوانه کرد/ او به دنبال چه بود؟جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

مرد جوان که از نظر روحی-  روانی با مشکل روبرو بود، دختر جوانی را که مدتی به او علاقه‌مند شده اما به دلیل همین مشکلات روحی - روانی از سوی دختر جوان مورد قبول قرار نگرفته بود را به خانه متروکه‌ای کشاند و به مدت یک هفته او را زندانی و با رفتارهای دیوانه کننده و بارها تجاوز به دختر جوان که نامش ماریا بود او را به مرز جنون رساند.
او یک روز ماریا را به بهانه این که کمی می‌خواهیم با هم صحبت کنیم را به خانه‌ای برد که کسی در آن جا زندگی نمیکرد و دختر جوان وقتی متوجه شد که در بد مخمصه ای گیر کرده است که دیگر فایده ای نداشت و با دهان بسته و هم چنین دست و پای به بند کشیده شده بر روی صندلی گرفتار شده بود.
پسر روانی به مدت یک هفته شدیدترین شکنجه‌های روحی- روانی را به دختر جوان وارد نمود و او را تا آستانه دیوانگی کشاند و تا زمانی که یک رهگذر از آمد و رفت‌های پسر جوان به او مشکوک و به پلیس خبر داد.

پلیس مکزیک سریعا به محل اعزام و دختر جوان را در شدیدترین شرایط پیدا کرد در حالی که پسر جوان بدون ترس از حضور پلیس با خنده‌هایش او را به مرز جنون رسانده بود

ماریا بلافاصله تحت نظر روانشناسان قرار گرفت تا بتوان به شرایط عادی برگردد اگرچه پزشکان اعلام نمودند که تاثیر رفتارهای دیوانه کننده بر روی آن بعید است به زودی بتواند به زندگی عادی برگردد

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان