//
کدخبر: ۳۵۵۲۰۲ //

عامل جنایت خیابان نیاوران همچنان فراری است

مرد جوانی که در درگیری ۲۰ نفره رانندگان پیک اینترنتی یک نفر را به قتل رسانده بود، همچنان فراری است.

عامل جنایت خیابان نیاوران همچنان فراری است

 سی‌ام اردیبهشت‌ماه رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در درگیری 20 نفره رانندگان پیک اینترنتی در منطقه نیاوران در دستور کار محمدرضا صاحب‌جمعی؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جرائم جنایی قرار گرفت. 

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد درگیری رانندگان به دلیل بحث بر نرخ سفارشات رخ داده و یک نفر براثر ضربه چاقو به قتل رسیده است. 

بررسی‌ها نشان داد چهار نفر درگیری را رقم زدند و عامل اصلی جنایت پس از وارد کردن ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول پا فرار گذاشته است. بدین ترتیب دو متهم اصلی پرونده که در درگیری حضور داشتند با دستور بازپرس ویژه قتل دستگیر شدند. 

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه هجدهم خردادماه دو متهم پرونده برای تحقیقات تکمیلی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی منتقل شدند. 

یکی از متهمان در جریان تحقیقات به بازپرس پرونده گفت: درگیری به خاطر پایین بودن نرخ سفارشات بین دو گروه موافق و مخالف رخ داد. 

این متهم ادامه داد: درگیری خیلی کوتاه بود و اصلاً متوجه به قتل رسیدن مقتول نشدم اما دوستم که در گروه ما حضور داشت با وی درگیر و پس از چند دقیقه به صورت ناگهانی ناپدید شد. 

به گزارش فرتاک نیوز؛ متهمان در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات درباره دستگیری عامل اصلی این جنایت ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۲۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان