//
کدخبر: ۳۵۰۳۱۷ //
منابع اسپانیایی خبر دادند:

انفجار در مادرید ۱۷ زخمی برجای گذاشت

مقامات اسپانیایی اعلام کردند که انفجار در یکی از ساختمان این شهر 17 زخمی برجای گذاشت.

انفجار در مادرید 17 زخمی برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رویترز، مقامات دولت اسپانیا اعلام کردند که در انفجاری قوی که روز جمعه یک ساختمان چهار طبقه در حال بازسازی در مرکز مادرید را لرزاند، دست کم 17 نفر زخمی شدند.

«خوزه لوئیس مارتینز-آلمیدا»، شهردار مادرید نیز در این ارتباط گفت که چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است و علت آن هنوز مشخص نیست.

شهردار مادرید همچنین به شبکه تلویزیونی Telemadrid گفت: "آتش نشانان در داخل ساختمان هستند و ساختار ساختمان را بررسی می‌کنند و مشخص می‌کنند که آیا افراد بیشتری در داخل هستند یا خیر."

منابع اسپانیایی گفتند که در انفجاری قوی که روز جمعه یک ساختمان چهار طبقه در حال بازسازی در مرکز مادرید را لرزاند، دست کم 17 نفر زخمی شدند که اکثر آنها خفیف بودند.

خوزه لوئیس مارتینز-آلمیدا، شهردار مادرید گفت که چهار نفر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است و علت آن هنوز مشخص نیست. او گفت که "نوعی کارها در ساختمان" در محله لوکس سالامانکا که در آن انفجار رخ داد، انجام می‌شد.

او به شبکه تلویزیونی Telemadrid گفت: "آتش نشانان در داخل ساختمان هستند و ساختار ساختمان را بررسی می‌کنند و مشخص می‌کنند که آیا افراد بیشتری در داخل هستند یا خیر."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان