//
کدخبر: ۳۴۹۸۷۵ //

مرگ غم انگیز دو جوان در کرمان/ آنها در استخر ذخیره آب کشاورزی جان دادند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از جان باختن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد.

مرگ غم انگیز دو جوان در کرمان/ آنها در استخر ذخیره آب کشاورزی جان دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

ابراهیم بابایی گفت: امروز ١٣ اردیبهشت ماه در ساعت ١۶:۴۶ از غرق شدن دو نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقعه در حومه شهر کرمان (شرف آباد) مطلع شدیم که بلافاصله دو تیم تخصصی امداد و نجات به همراه دو دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

بابایی در ادامه گفت: تیمهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سریعا در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امداد و نجات را در دستور کار قرار دادند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات علت این حادثه را بی احتیاطی در شنای غیر مجاز در استخر ذخیره آب اعلام کرد و در ادامه گفت: افراد دچار حادثه شده با تلاش و جستجوی آتش نشانان از عمق استخر ذخیره آب کشاورزی خارج شدند اما متاسفانه این دو نفر جان خود را از دست داده بودند.

‍ ‍ بابایی اظهار کرد: متاسفانه علیرغم هشدارها و تذکرات مکرر که همواره در خصوص عدم ورود به استخرهای کشاورزی و سدهای خاکی به شهروندان می‌شود، برخی افراد بدون توجه به این نکات موجبات رقم خوردن چنین حوادث ناگواری را فراهم می‌آورند.

سرپرست سازمان آتش نشانی کرمان تصریح کرد: از مالکان اینگونه استخرها و مسئولان مربوطه درخواست داریم نسبت به نصب حفاظ و تابلو خطر برای اینگونه استخرها اقدامات لازم را انجام دهند و از مردم و بویژه جوانان می‌خواهیم که با توجه به خطرات موجود، به هیچ عنوان برای شنا، تفریح و یا هرکار دیگری وارد اینگونه استخرها نشوند.

جان‌باختن دو جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی در کرمان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان