//
کدخبر: ۳۴۵۲۶۳ //
در سال ۱۴۰۰ انجام گرفت؛

نجات ۸۷۸ نفر توسط آتش‌نشانان کرمانشاه

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۸۷۸ نفر توسط آتش‌نشانان کرمانشاه طی عملیات مختلف امدادی، نجات یافتند.

نجات ۸۷۸ نفر توسط آتش‌نشانان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد فرهودی رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه به عنوان یک سازمان بحران‌مدار رسالت نجات جان و مال همشهریان را برعهده دارد.

وی با ارائه آماری از عملیات‌های انجام شده در سال۱۴۰۰ گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۸۱۳ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در سطح شهر کرمانشاه که منجر به اعزام نیرو شده، انجام شد

وی تصریح کرد: درعملیات‌های امداد‌ رسانی یک‌هزار و ۳۹۶ نفردرگیر و ۸۷۸ نفر نجات یافتند همچنین ۶۴ نفر جانباختند و ۴۵۱ نفر نیز مصدوم شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه یک‌‌هزار و ۲۸۸ مورد از این میزان مربوط به حوادث امداد و نجات بوده است، گفت: حوادث حبس در آسانسورها با ۵۱۶ مورد (۴۵ درصد) بیشترین عملیات حوادث امداد و نجات را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۵۲۵ مورد هم مربوط به حریق‌های اعزامی بوده که بیشتر آن‌ها به تعداد ۳۲۸ مورد مربوط به کاربری‌های منازل مسکونی بوده است.

فرهودی با بیان اینکه طی سال گذشته در خلال عملیات‌های صورت گرفته سه آتش‌نشان دچار مصدومیت شده است، افزود: مصدومیت‌ها حاد نبوده و  در حال حاضر هر سه نفر مشغول به خدمت هستند.

۳۶ مورد آبگرفتگی، ۷ مورد آبرسانی، ۹۷ مورد استقرار حفاظتی خودرو در مراسمات مختلف از جمله خدمات دیگر آتش‌نشانی کرمانشاه طی سال گذشته بوده که فرهودی ضمن اشاره به آن، گفت: از نظر آماری در مقایسه با سال قبل،مجموع حوادث در سال ۱۴۰۰ حدود ۲ درصد افزایش داشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۲۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان