//
کدخبر: ۳۴۸۱۴۸ //

سارق مسلح طلافروشی قاتل از آب درآمد

عامل سرقت مسلحانه نافرجام از یک طلافروشی در خیابان رباط شهر اصفهان، به قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری اعتراف کرد.

سارق مسلح طلافروشی قاتل از آب درآمد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: پس از دستگیری سارق مسلح توسط طلافروش و تحویل آن به ماموران انتظامی، تحقیقات تخصصی از او را آغاز شد. در ابتدا ماموران یک دستگاه خودروی سواری پراید که سارق به وسیله آن در محل وقوع سرقت حاضر شده بود را کشف کردند که صندلی آن آغشته به خون بود.  

وی با بیان اینکه در استعلامات انجام شده مشخص شد خودرو مسروقه است، گفت: در ادامه ماموران دریافتند روز قبل از سرقت، فردی با مراجعه به کلانتری، از مفقود شدن راننده خودرویی خبر داده بود که مشخصات آن مطابق با خودرویی بود که سارق با آن به محل سرقت آمده بود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: با بدست آمدن این اطلاعات ماموران تحقیقات تخصصی خود را از متهم آغاز کرده که وی در نهایت به قتل راننده خودرو اعتراف و عنوان کرد روز قبل از سرقت، سوار بر خودرو شده و قصد سرقت آن را داشته که با مقاومت راننده مواجه می‌شود و به همین خاطر با شلیک چند گلوله او را از پای در آورده و جسد او را در بیابان‌های اطراف شاهین شهر رها می‌کند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران با راهنمایی متهم در  محل مذکور حضور یافته و جسد فرد مقتول را کشف و با ملاحظات لازم تحویل پزشکی قانونی دادند.  

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ درستکار اعلام کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و متهم به اتهام قتل راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و سرقت مسلحانه از یک طلافروشی، جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان