//
کدخبر: ۳۴۵۲۸۹ //
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران:

عملیات نجات ۱۲ کوهنورد در ارتفاعات آبعلی ادامه دارد

تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن تشریح جزئیات مفقود شدن کوهنوردان در ارتفاعات آبعلی گفت: عملیات نجات 12 کوهنورد مفقود شده ادامه دارد.

عملیات نجات 12 کوهنورد در ارتفاعات آبعلی ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین فتحی در تشریح جزئیات مفقود شدن کوهنوردان در ارتفاعات آبعلی اظهار داشت: طی تماسی که در ساعت 21 با مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران از طریق استان مازندران صورت گرفت، مطلع شدیم یک تیم 12 نفره در ارتفاعات آبعلی در مرز دو استان مازندران و تهران، پس از سقوط یکی از کوهنوردان که منتهی به مصدومیت وی می‌شود، از مسیر اصلی که قله گل زرد پلور بوده خارج شده و با توجه به تاریکی هوا در ارتفاعات گرفتار می‌شوند.

فتحی گفت: در ابتدا بلافاصله تیم مازندران در ساعت 15 وارد عمل شده و پس از جستجو، امکان دسترسی برای این تیم میسر نمی‌شود و پس از آن، تیم هلال احمر استان تهران از شهرستان دماوند به سمت کوهنوردان که در محدوده امامزاده حمزه (ع) قرار گرفته‌اند، اعزام می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان داشت: در حال حاضر، تیم اعزامی از هلال احمر دماوند با همکاری ستاد مدیریت بحران دماوند، محیط زیست و دستگاه‌های مربوطه از منطقه دشت لار ورود کرده‌اند و عملیات جستجو و نجات جهت پیدا کردن مصدوم و هم نوردان وی ادامه دارد.

وی افزود: امیدوار هستیم این 12 نفر با تلاش تمامی دست‌اندرکاران به سلامت به نقطه امن برسند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان